| Autor |
Missatge |
|
| Murri |
Publicat: Dj Mai 03, 2007 1:32 pm |
|
|
|
Registrat: 01 Mai 2007
Missatges: 72
|
Partin de la sertesa de que aquesta seria es de CI-FI, sensa cap mena de dupte.
M'agradaria obrir un debat sobre el la seria, comensan a fer les primeres hipotesis.Respecte els dos primers capitols emesos per TV3.
1 Quin es el poder de la dona de rossa,que te un fill i viu a les vegas?¿?
2 Es el pare de la naia que es regenera el estrany asasi en seria "menga cervells"?¿? (que ara no recordu el seu nom )
i per ultim mes que una pregunta es una "paranaoia" que em va entar:
Quan l'asiatic ba a casa del pintor (futur) es mira un cuadru dun sel enubolat i hi ha dibuixat una mena de "f", despres en una altre esena a casa del fill del cientific cuan decobreixen el el llapis de memoria i l'introdueixen en el portatil, es comensen a veure numeros o lletres pasan, i hi ha un moment en que es pot "veure" la mateixa lletre "f" que la del cuadro.
Algu més va veure aquesta cinsidencia o es la meva ment que em va jugar una mala pasada?¿?¿  |
Editat per darrera vegada per Murri el Dj Mai 03, 2007 6:35 pm, editat 1 cop en total |
|
| Tornar a dalt |
|
| Multivac |
Publicat: Dj Mai 03, 2007 3:08 pm |
|
|
Registrat: 23 Abr 2007
Missatges: 64
Ubicació: Gurb-Barcelona-Cantonigròs (tot depèn...)
|
Siiiiiiiiiii!!! sisisisisiiiiiiii!!
Jo també la vaig veure la f!!!
Què coi serà?
Pel que fa a la dona rosa que li dius, mmm no se pas quin poder té. De moment sembla que allà on hi hagi miralls ella pot ser dos persones a l'hora. I pel que fa al pare de la que es regenera... no se si és l'assasí en sèrie aquell, o potser més aviat un altre dolent molt dolent, que segur que farà anar de bòlit els nostres "herois"...  |
|
| rocafort |
Publicat: Dj Mai 03, 2007 3:37 pm |
|
|
Missatges: 98
Ubicació: Al país del vi
|
Murri escrigué: Partin de la sertesa de que aquesta seria es de CI-FI, sensa cap mena de dupte.
M'agradaria obrir un debat sobre el la seria, comensan a fer les primeres hipotesis.Respecte els dos primers capitols emesos per TV3.
1 Quin es el poder de la dona rosa,que te un fill i viu a les vegas?¿?
jo diria que te una super força però quant la fa servir no es recorda del que ha fet
Murri escrigué:
..... i per ultim mes que una pregunta es una "paranaoia" que em va entar:
Quan l'asiatic ba a casa del pintor (futur) es mira un cuadru dun sel enubolat i hi ha dibuixat una mena de "f", despres en una altre esena a casa del fill del cientific cuan decobreixen el el llapis de memoria i l'introdueixen en el portatil, es comensen a veure numeros o lletres pasan, i hi ha un moment en que es pot "veure" la mateixa lletre "f" que la del cuadro.
Algu més va veure aquesta cinsidencia o es la meva ment que em va jugar una mala pasada?¿?¿ 
Jo tambè ho vaig veure però no li vaig donar massa importacia, però ara que hi penso pot ser una clau que solucioni algun problema reconeixo que em va agradar, però vaig tenir la sensació d'una adaptació de la pel·licula de la "LLiga del homes extraordinaris".
La trama la vaig veure molt be i els personatges han de caminar per veure que tal |
_________________ Pau, llarga vida i experiències enriquidores |
|
| Tornar a dalt |
|
| If |
Publicat: Dj Mai 03, 2007 4:11 pm |
|
|
Site Admin
Missatges: 62
Ubicació: Gràcia (Barna)
|
Molt bé nois!! així, així m'agrada, espremeu-vos el cervell !!
Es una sèrie que tots el detalls compten i tot està relacionat, estigueu alerta en tot moment.
I no penso dir res més, ja que el més important és l'afecta sorpresa.  |
Editat per darrera vegada per If el Dj Mai 03, 2007 5:36 pm, editat 1 cop en total _________________ Si no aprenem de la història ens veiem obligats a repetir-la, oi? Però si no canviem el futur ens veiem obligats a suportar-lo . I això encara pot ser pitjor. |
|
| Tornar a dalt |
|
| Murri |
Publicat: Dj Mai 03, 2007 5:22 pm |
|
|
|
|
Sort que hi ha algu mes que a vist la f.
Tens reo Multivac, en el detall dels miralls no hi habia caigut.  |
|
|
| Tornar a dalt |
|
| Data |
Publicat: Dj Mai 03, 2007 7:04 pm |
|
|
Registrat: 30 Abr 2007
Missatges: 3
Ubicació: Les Planes de Vallvidrera
|
Jo crec que la dona aquesta té com una espècie d'"alter ego" en un univers paral·lel o alguna cosa similar... i que quan surt de dins el mirall ella perd el coneixement (o no recorda on era, vaja) al ser les dues personalitats en un mateix univers... es la meva hipòtesi.
De moment vaig encertar que era el germà que volava, aixi que...
El que no sé és quins poders deu tenir l'hindú (entès com a indi de la Índia) si es que en té algún. En cap moment s'intueix que ell també sigui "especial"? |
_________________ "T’adones amic. Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense." - Ovidi Montllor |
|
| Tornar a dalt |
|
| rocafort |
Publicat: Dj Mai 03, 2007 7:14 pm |
|
|
|
Murri escrigué: Sort que hi ha algu mes que a vist la f.
Tens reo Multivac, en el detall dels miralls no hi habia caigut. 
Això dels mirrals em fa pensar...
Be això vol dir que amb la presemtació del personatges et van donan petites dossis que has d'anar descobrin tota la seva personalitat i potencial. |
|
| Tornar a dalt |
|
| Martumflis |
Publicat: Dj Mai 03, 2007 8:04 pm |
|
|
Missatges: 19
Ubicació: Vila Independent de Gràcia
|
| potser té el do de la duplicitat.... en fi això dels miralls em va recordar molt a la serie "El salt quantic", recordeu que cada cop que saltava per descobrir qui era sempre hi havia miralls pel mig... en fi potser no té res a veure però m'ho va recordar. |
|
|
| Tornar a dalt |
|
| Murri |
Publicat: Dj Mai 03, 2007 8:06 pm |
|
|
|
|
Data escrigué: El que no sé és quins poders deu tenir l'hindú (entès com a indi de la Índia) si es que en té algún. En cap moment s'intueix que ell també sigui "especial"?
L'unic que queda clar del l'hindú, es que el seu pare era un cientific, que estaba estudian aixo dels poders, i que va ser esesinat. |
Editat per darrera vegada per Murri el Ds Mai 05, 2007 12:45 pm, editat 1 cop en total |
|
| Tornar a dalt |
|
| Locutus_borg |
Publicat: Dj Mai 03, 2007 9:33 pm |
|
|
Registrat: 24 Abr 2007
Ubicació: Vic-Barcelona
|
Doncs jo també vaig veure una cosa rara en les lletres de l'ordinador, però no m'havia fixat que també sortia a un quadre.
De la noia rossa no sé què dir, potser té un "goaul'd" al cap que la posseeix... mmm... no crec...
Ah, i el que em va fer molta gràcia, va ser el japonès, que era un Treki acabat!!
Però com és que tardava gairebé un mes a teletransportar-se? Marxa a l'octubre i arriba al novembre!! |
_________________ LA RESISTÈNCIA ÉS FÚTIL. AL FINAL TOTS SEREU ASSIMILATS. |
|
| Tornar a dalt |
|
| rocafort |
Publicat: Dv Mai 04, 2007 9:34 am |
|
|
|
Locutus_borg escrigué: Doncs jo també vaig veure una cosa rara en les lletres de l'ordinador, però no m'havia fixat que també sortia a un quadre.
De la noia rossa no sé què dir, potser té un "goaul'd" al cap que la posseeix...  mmm... no crec...
Ah, i el que em va fer molta gràcia, va ser el japonès, que era un Treki acabat!!
Però com és que tardava gairebé un mes a teletransportar-se? Marxa a l'octubre i arriba al novembre!!
Es que el problema es que el Japonès trekki encara no te controlat el tema de la corvatura temps espai, de fet es el meu personatge favorit de moment, pels dos capitols que vist....  |
|
| Tornar a dalt |
|
| Murri |
Publicat: Dv Mai 04, 2007 6:04 pm |
|
|
|
|
| Locutus_borg, a mi em va semblar que el japones no es que trigues a teletransportarse sino que simplamen es va transportar al futur. |
|
|
| Tornar a dalt |
|
| Locutus_borg |
Publicat: Dv Mai 04, 2007 9:31 pm |
|
|
Registrat: 24 Abr 2007
Ubicació: Vic-Barcelona
|
Murri escrigué: Locutus_borg, a mi em va semblar que el japones no es que trigues a teletransportarse sino que simplamen es va transportar al futur.
Ahhhhh, molt bona!! no se m'havia acudit això... . Dons és una bona explicació, perquè sinó més li valia agafar un avió que teletransportar-se, si tarda un mes... |
_________________ LA RESISTÈNCIA ÉS FÚTIL. AL FINAL TOTS SEREU ASSIMILATS. |
|
| Tornar a dalt |
|
| Kraken |
Publicat: Dg Mai 06, 2007 1:25 am |
|
|
|
Registrat: 27 Abr 2007
Missatges: 36
Ubicació: Jorba (Anoia)
|
Murri escrigué:
Jo tambè ho vaig veure però no li vaig donar massa importacia, però ara que hi penso pot ser una clau que solucioni algun problema reconeixo que em va agradar, però vaig tenir la sensació d'una adaptació de la pel·licula de la "LLiga del homes extraordinaris".
Arhhhgg!!!! No esmentis aquest suposat intent depel.lícula. AMb lo bo que és el còmic i amb la pessima adaptcaió que n'han fet... no "Herois" és molt més que "La lliga dels homes extraordinaris (el còmic). És molt diferent... no comparem!  |
_________________ Visita la meva web de ciència ficció i fantasia: http://www.elkraken.com |
|
| Tornar a dalt |
|
| brugui |
Publicat: Dg Mai 06, 2007 1:52 am |
|
|
|
Registrat: 06 Mai 2007
Missatges: 51
Ubicació: Elx
|
Be, primer us diré que no us vull fotre l'intriga en l'aire massa aviat. Jo porto vistos de moment fins l'episodi 14, ja que els veig des d'Elx i ací Canal 9 començà a emetre-los abans (l'unica cosa bona que ha fet als últims 8 anys..., be, això i deixar d'emetre Tómbola...).
La lletra extranya també la porta tatuada la Nikki Sanders de vegades, (i no puc dir perque du el tatuatge de vegades...), i també hi és al mànec d'una espassa samurai antiga, però encara no sé ben be que significa...
Acabe d'editar perque em sembla que deia massa coses...
P.D.: Només us diré que si tanqueu els ulls us perdreu l'acció. I que el personatge central sembla ser Peter Petrelli...
P.P.D.: Per als trekkis: flipareu al capitol 13 amb una aparició estel·lar sorprenent... |
Editat per darrera vegada per brugui el Dl Mai 07, 2007 12:42 am, editat 1 cop en total |
|
| Tornar a dalt |
|
|
|